خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبرداد؛

خروج بیش از ۲۵۰۰ زائر از مرز "خسروی" در ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۷۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعته گذشته(۳۰ مرداد) ۲۵۷۴ زائر اربعین از مرز خسروی خارج شدند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی  از خروج ۲۵۷۴ زائر اربعین از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۲۲۱ مسافر ایرانی و ۳۵۳ مسافر خارجی بودند.

وی تعداد افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته از این مرز وارد کشور شدند را نیز ۳۹۵ نفر اعلام کرد که ۲۳۸ نفر ایرانی و ۱۵۷ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد زوار از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر (۲۷ مرداد) رسما آغاز شده، خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بالغ بر ۶۴۰۰ نفر از مرز خسروی خارج شده و بیش از ۱۸۰۰ نفر نیز از این مرز وارد کشورمان شده اند.

کرمی افزود: برآورد می شود هرچه به اربعین نزدیک تر شویم، میزان تردد زوار از مرز خسروی هم بیشتر شود.

وی از آمادگی کامل همه امکانات و زیرساخت‌ها در مرز خسروی نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تردد زوار و ارائه خدمات به آنها وجود ندارد.

کرمی اشاره‌ای هم به آمار تردد از پایانه مرز خسروی در چهار ماهه اول امسال داشت و عنوان کرد: در این مدت ۲۱ هزار و ۶۵۵ مسافر از مرز خسروی خارج و ۱۶ هزار و ۶۶۹ نفر از این مرز وارد کشورمان شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز