خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد؛

‍ خروج حدود 11 هزار زائر اربعین از مرز خسروی و سفر به عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۱۴

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خروج حدود 11 هزار زائر اربعین از مرز خسروی برای سفر به عتبات عالیات تا صبح امروز (یکشنبه - 13 شهریور) خبر داد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "جمال سلمانی" در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در مرز خسروی تشکیل شد، اظهار داشت: علاوه بر خروج این تعداد زائر، بالغ بر هزار نفر زائر نیز تا صبح امروز (یکشنبه) از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می شوند، افزود: زوار کربلا از ساعت 6 صبح تا 17 عصر امکان تردد و سفر به عراق برایشان امکان پذیر است. 

سردار سلمانی یادآوری کرد: روز گذشته (شنبه - 12 شهریور) 3 هزار و 712 زائر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند که نسبت به روز قبل از آن یک هزار و 4 نفر افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حضور 140 تیم پلیس در جاده های استان خبر داد و گفت: این تیم ها با استقرار 24 ساعته علاوه بر کمک به زائران اربعین نسبت به ایجاد امنیت در محورها و برخوردهای قانونی با رانندگان متخلف اقدام می کنند.

وی در پایان از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد و گفت: در ایام اربعین بالغ بر 3500 نیروی پلیس در حوزه های مختلف مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز