خبرگزاری کار ایران

سرپرست راهداری استان خبر داد؛

انجام ۱۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۵۱

تردد در همه محورها برقرار است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان خبر داد و گفت: هم اکنون در هیچ محوری مشکل تردد نداریم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی  با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: بارش برف را عمدتا در منطقه اورامانات و همچنین در گردنه‌های شهرستان سنقر و کلیایی داشتیم.

وی از انجام ۱۲۰ کیلومتر برف روبی در محورهای استان یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی باز بوده و در هیچ محوری مشکلی برای تردد نداریم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وقوع چهار مورد ریزش برف در منطقه "سریاس" اورامانات نیز خبر داد که ریزش برداری در این چهار مقطع به سرعت انجام شده است.

به گفته کهریزی، در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ ساعت بارش باران و دو ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم و در این مدت ۲۷ نیرو و ۱۰ دستگاه ماشین آلات برای برف روبی پای کار بودند و ۲۵ تن شن و نمک نیز در محورهای برفی استان مصرف شده است.

وی با اشاره به تداوم بارش برف و باران طی روزهای آتی، اظهار کرد: نیروهای راهداری همچنان در همه محورهای آماده باش و پای کار هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: ۴۵۰ نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ و ۴۸۱ دستگاه ناوگان سبک و سنگین پای کار هستند و ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار استان نیز آماده و تجهیز شده است.

کهریزی به افراد توصیه کرد، در این روزهایی که با بارش برف در محورها مواجهیم، از تردد غیرضروری خودداری کرده و پیش از ورود به جاده ها از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت محورها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز