خبرگزاری کار ایران

سرپرست راهداری استان:

۱۳ محور روستایی در کرمانشاه بازگشایی شد /همه راه‌ها باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۵۳

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از بازگشایی ۱۳ محور روستایی در استان در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۸۳۰ کیلومتر برف‌روبی در راه‌های اصلی و فرعی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی  با اشاره به تداوم بارش برف و باران در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این مدت ۸۳۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان برف‌روبی شده است.

وی عمده برف‌روبی صورت گرفته را در محورهای منطقه اورامانات خصوصا پاوه و نودشه و همچنین سنقروکلیایی اعلام کرد و افزود: ۱۳ محور روستایی شامل ۱۲ محور در منطقه اورامانات و یک محور در سنقروکلیایی بازگشایی شده که راه دسترسی تعداد قابل توجهی روستا بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۵۳ مورد ریزش در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، یادآور شد: ریزش‌برداری در تمام این نقاط انجام شده است.

به گفته کهریزی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز توسط نیروهای راهداری رهاسازی شده اند.

وی اظهار کرد: برای تسهیل تردد در محورهای استان، نزدیک به ۳۵۰ تن شن و نمک نیز در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مصرف شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهای راهداری که طی ۲۴ ساعت گذشته پای کار بودند را ۷۴ نفر با همکاری ۵۰ دستگاه ماشین آلات عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز