خبرگزاری کار ایران

.۱۵۸۰ کیلومتر برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه/رهاسازی ۸۰ خودرو گرفتار در برف

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۹۱

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۵۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان باز است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان طی ۷۲ ساعت گذشته، اظهار کرد: عمده این بارش‌ها را در مناطق کوهستانی و خصوصا منطقه اورامانات داشتیم.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۵۸۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده،  افزود: همچنین چهار محور روستایی استان که بدلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۵ مورد ریزش در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان داشتیم، خاطرنشان کرد: کار ریزش‌برداری در تمامی این نقاط انجام شده است.

کهریزی همچنین از رهاسازی ۸۰ خودرو گرفتار در برف در محورهای استان یاد کرد و ادامه داد: برای تسهیل تردد خودروها بالغ بر ۷۰۰ تن شن و نمک نیز در راه‌های کرمانشاه مصرف شده است.

به گفته این مسئول، طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۶ نیروی راهداری و ۸۹ دستگاه ماشین آلات برای ارائه این خدمات پای کار بوده اند.

وی با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روزهای آتی، از تداوم آماده‌باش راهداری خبر داد و عنوان کرد: توصیه می‌کنیم افراد پیش از ورود به جاده‌های استان از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

طبق اعلام هواشناسی سامانه ناپایدار کنونی تا روز دوشنبه در جو استان مستقر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز