خبرگزاری کار ایران

سرپرست راهداری استان خبر داد؛

۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۹۶

همه مسیرها باز است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  از انجام ۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کهریزی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان کرمانشاه از روز گذشته(20 دی)، گفت: طی 24 ساعت گذشته ۷۷۵ کیلومتر برف‌روبی و عمدتا در محورهای پاوه، روانسر و سنقر انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وقوع ۳۰ مورد ریزش در محورهای استان نیز خبر داد که کار ریزش برداری انجام شده است.

به گفته کهریزی، ۱۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز در این مدت رهاسازی شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۴۰ تن شن و نمک نیز به منظور تسهیل تردد در محورهای استان مصرف شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهای پای کار در این مدت را ۶۴ نفر و تعداد ماشین آلات را نیز ۴۳دستگاه عنوان کرد.

کهریزی با اشاره به ادامه بارش‌ها طی روزهای آتی، از آمادگی راهداری یاد کرد و از مردم نیز خواست در این مدت از تردد غیرضروری در محورها خودداری کنند و در صورت تردد اجباری حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز