خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۶۴۵

محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۲ دی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ آذر تا روز شنبه ۲ دی‌ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یمن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز