خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار کاشان:

کارگران نقش مهمی در ارتقا و افزایش تولید برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۴۵

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در ارتقا و افزایش تولید برعهده دارند تاکید کرد: می بایست با انجام برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در شرکت‌های تولیدی، ضمن ایجاد انگیزه، کارگران از حالت روزمرگی خارج شوند.

به گزارش ایلنا، حسن اربابی گفت: شوراهای کارگری با استفاده از اختیارات قانونی خود و تعامل با کارفرما فضای کار در صنایع را بهبود داده و از طرفی  مدیران نیز مشوق های مختلف برای نیروی شاغل مدنظر بگیرند.

اربابی با بیان اینکه بر اساس آمار کشوری و استانی صنایعی که دارای شورای اسلامی کار هستند اخراج و یا تعدیل نیروی کمتری دارند یادآور‌ شد: اعضای شورا نقش بسیار مهمی جهت صلح و سازش در پرونده‌های کارگری و کارفرمایی ایفا می‌کنند.

به گفته رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در حال حاضر ۲۸ شورای اسلامی کار در صنایع سه هزار و ۵۰۰ کارگر را تحت پوشش دارد و قرار است سه شورای دیگر هم تا پایان سال راه اندازی شود.

شهر کاشان بیش از ۶۸ هزار بیمه شده اجباری دارد و یکی از شهر های بزرگ کشور است که ۴۰۰۰ نیروی کار غیر بومی در آن شاغل بوده و کمبود کارگر یکی از چالش های اصلی شرکت های تولیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز