خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان خبر داد؛

کمبود یک هزار نیروی مورد نیاز واحد‌های تولیدی در کاشان/شاغلان به امید دریافت بیمه بیکاری ، ترک کار نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۲۸

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: از سال گذشته تاکنون آمار مستمری بگیران بیمه بیکاری کاشان از ۱۸۵۰ نفر به حدود۷۸۰ نفر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمدباغبانی با بیان اینکه شهرستان کاشان یکی از مناطق صنعتی کشور است که نیروی کار مورد نیاز صنایع به سختی تامین می شود تاکید کرد: در حال حاضر کمبود یک هزار نیروی مورد نیاز واحد‌های تولیدی به یک چالش جدی برای شهرستان تبدیل شده است.

وی افزود: اگر کارگر حتی با شرایط موجه برای دریافت مستمری بیمه بیکاری مراجعه کند با این تقاضا مخالفت می شود، چرا صنایع زیادی برای توسعه خط تولید خود درخواست نیروی کار می کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون آمار مستمری بگیران بیمه بیکاری کاشان از ۱۸۵۰نفر به حدود۷۸۰نفر کاهش یافته ضمن اینکه قرار است  پرونده های بیمه بیکاری پیش از ورود به هیات تشخیص در شورای سازش به واحد‌های صنعتی معرفی شوند.

باغبانی تصریح کرد: به کارفرمایان واحد‌های صنعتی،مدیران اداری و منابع انسانی اعلام شده در ماه های اسفند و فروردین از اخراج کارگران و یا عدم تمدید قرارداد خودداری کنند، به این دلیل که کارگر به محض خروج از کارخانه در جای دیگر شاغل شده و جایگزین کارگر فوق به سبب کمبود نیروی کار در کاشان فوق العاده مشکل است. 

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: برای کاهش آمار متقاضیان بیمه بیکاری شرایط نسبت به سال های گذشته متفاوت تر است و به شاغلان توصیه می شود بی جهت و به امید دریافت بیمه بیکاری ترک کار نکنند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز