خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار کاشان خبر داد ؛

استخدام اتباع خارجی به دلیل کمبود نیروی کار در صنایع تولیدی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۴۷

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: به دلیل کمبود نیروی کار مجبوریم تهدید سکونت اتباع در کاشان را با استفاده از توان کاری آنها در صنایع به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، محمدباغبانی چندین مورد از صنایع بزرگ در کاشان اقدام به خرید تجهیزات مدرن به منظور توسعه خطوط تولیدی کرده اند که متاسفانه به دلیل نبود نیروی شاغل در منطقه میلیارد تومان سرمایه گذاری آنان در حال استهلاک و نابودی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از صنایع اقدام به استخدام اتباع در کاشان کرده اند، چرا که چالش نبود یک هزار نیروی کار در کاشان وارد فاز جدیدی شده و شرکت های تولیدی مجبور به تعطیلی به سبب درگیری با این مشکل هستند.

باغبانی تاکید کرد: اتباع مجاز دارای کارت اشتغال می توانند در ۶۴ رشته فعالیت کنند، ولی اجازه حضور در اصناف تعمیر موبایل، مراکز بهداشتی، طبخ غذا و رستوران را ندارند و در صورت مشاهده به شدت با آن برخورد می شود.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر درخواست های بیمه بیکاری از جانب کارگران مورد تأیید  قرار نمی گیرد اظهار کرد: مراجعه کارگر اخراجی و یا ترک کار کرده به این اداره  با معرفی به صنایع تولیدی در کاشان همراه است و کارگر فرصتی برای استفاده از مستمری بیمه بیکاری نمی یابد.

 

 

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز