خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای رشت مطرح شد؛

فعالیت ۲۵۰ خبرنگار در رشت/تقدیر از رسانه‌های بی طرف و فعال در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۶۵۸

عضو دیگر شورای رشت گفت: صاحبان صفحات مجازی خبرنگار نیستند. بعید می‌دانم در رشت بیشتر از ۲۵۰ خبرنگار فعال داشته باشیم و باید با ضوابط خاصی از رسانه‌ها تجلیل شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن سماکچی در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: مدیرانی که برای حضور در صحن شورای رشت دعوت می‌شوند حتماً حضور پیدا کنند و به نمایندگان مردم در پارلمان شهری پاسخ دهند.

وی با اشاره به لایحه تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، افزود: از زحمات تمامی خبرنگاران اعم از موافقین و مخالفین که اخبار شورای رشت را پوشش می‌دهند تجلیل شود.

«مسعود عباس نژاد» عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: صاحبان صفحات مجازی خبرنگار نیستند. بعید می‌دانم در رشت بیشتر از ۲۵۰ خبرنگار فعال داشته باشیم و باید با ضوابط خاصی از رسانه‌ها تجلیل شود.

«سید شمس شفیعی» یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: رسانه‌هایی که بی‌طرفانه و به صورت شاخص اخبار شورا را پوشش می‌دهند تجلیل شوند و برخی از خبرنگاران با وجود آنکه در شهرهای دیگر استان حضور دارند اما نسبت به پوشش اخبار حوزه مدیریت شهری رشت توجه دارند که معتقدم از تلاش‌های آنان تقدیر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز