خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت خبر داد؛

نشست تخصصی شورای شهر رشت با دکتر نوبخت

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۱۲

اعضای شورا همواره از کیفیت نامطلوب آسفالت و روسازی های نامطلوب گله داشتند و خوشبختانه با خرید ۳۰۰۰ تن قیر، امیدواریم مسیرهای اولویت دار آسفالت شوند.

پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت با حضور اعضا و خلیلی شهردار رشت برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، رضا جمشیدی چناری، ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه و تبریک ماه رمضان گفت: به دلیل ماه رمضان جلسات شورا در این ماه صبح برگزار می‌شود.
وی به اجرای پروژه آسفالت اشاره کرد و گفت: اعضای شورا همواره از کیفیت نامطلوب آسفالت و روسازی‌های نامطلوب گله داشتند و خوشبختانه با خرید ۳۰۰۰ تن قیر، امیدواریم مسیرهای اولویت دار آسفالت شوند.
جمشیدی افزود: با وجود دو دستگاه آسفالت تراش در شهرداری لازم است مسیرهایی که نیاز است، تراشیده و مجدد آسفالت شود.
رئیس شورا همچنین از پایان فاز اول مطالعات ساماندهی رودخانه خبر داد و افزود: نقشه برداری رودخانه‌ها نیز توسط مشاور طرح در حال انجام است.
جمشیدی به مذاکرات خود با دکتر نوبخت به منظور اجرایی کردن مطالعات ساماندهی رودخانه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: به منظور برگزاری سمینار توسعه رشت با دکتر نوبخت مذاکراتی داشته‌ایم و ایشان علاقه دارند با شورای رشت نشست تخصصی داشته باشند.
وی همچنین به درخواست مدیر کل بهزیستی اشاره کرد و گفت: مانند هرسال جشن گلریزان برای مددکاران تحت پوشش بهزیستی برگزار می‌شود و جا دارد شورا نیز در این کار حسنه مشارکت داشته باشد.
رئیس شورا همچنین به دعوت از شهردار محترم اشاره کرد و افزود: خلیلی شهردار رشت امروز در جلسه حاضر شده و پیرامون رئوس فعالیت‌های انجام شده و کارهای در دست اقدام سال جاری توضیح می‌دهند.
وی همچنین به اخبار ضد و نقیض درباره هزینه‌های اجلاس روسای کلانشهر‌ها اشاره کرد و گفت: کمتر از ۵۰ میلیون برای این دو روز هزینه شد و برخی اقلام خریداری شده برای مراسم، جنبه سرمایه‌ای داشته و در دیگر برنامه‌ها نیز قابل استفاده است.
سپس فاطمه شیرزاد، منشی پنجاه و دومین جلسه شورا هشتمین روز ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: این ماه فرصت مناسبی است تا تک تک ما در الگوهای مصرف خود بازنگری نماییم و با اصلاح در رفتار اقتصادی و مصرفی خود تغییر در شیوه زندگی و کار خود ایجاد نماییم.
وی همچنین روز قلم را به اصحاب قلم و رسانه‌های مکتوب و خبرنگاران حاضر در جلسه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد فعالان این عرصه گام‌های موثرتری بردارند.
منشی شورا همچنین روز شهرداری‌ها را یادآور شد و ابراز کرد: شهرداری‌ها از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در شهر‌ها هستند و بطور مستقیم با شهروندان در ارتباطند و خدمات بیشتر قطعا رضایت شهروندان را نیز در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز