خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای‌شهر قزوین:

چیزی جز اجرای قانون از شهرداری قزوین نمی‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۴۰۳

رئیس شورای‌شهر قزوین گفت: اعضای شورا خواهان اجرای قانون و جاری و ساری شدن آن در همه بخش‌های شهرداری هستند و جز این هم نمی‌خواهند.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه علنی شورا با بیان اینکه اعضای شورا تعامل و همکاری خوبی با مدیریت شهری قزوین دارند، خاطر نشان کرد: متأسفانه این تعامل و همکاری از سوی مدیریت شهری دیده نمی‌شود و گویا بنای همکاری هم ندارند.

رئیس شورای‌شهر قزوین ادامه‌داد: گوشزد کردن این موضوع نقطه ضعف گرفتن نیست، بلکه ما نمی‌خواهیم سنگ زیربنای این گونه روابط را در شورا بگذاریم؛ چرا که حفظ جایگاه شورا برایمان مهم است و در این باره مدیون هستیم و باید در پیشگاه خداوند و آیندگان پاسخ‌گو باشیم.

وی تأکید کرد: هرچه میزان تعامل و همکاری مدیریت شهری با شورا بیشتر باشد قطعاً شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

فرمانی تصریح‌ کرد: بنده تمام‌قد از جایگاه شورا دفاع می‌کنم و بنای این را نمی‌گذارم که در دوره‌های بعد، شهرداری بدون اجازه از شورا قدم از قدم بردارد؛ ما خواهان اجرای قانون و جاری و ساری شدن آن در همه بخش‌های شهرداری هستیم و جز این هم نمی‌خواهیم.

 فرمانی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به تایید لایحه دوفوریتی شهرداری مبنی بر پرداخت معوقات حاصل از احکام ترمیم حقوق کارمندان شهرداری قزوین گفت: با بررسی اعضای شورا، شهرداری قزوین ملزم به پرداخت معوقات بدهی حاصل از احکام اصلاح شده از ترمیم حقوق کارمندان است.

وی همچنین خواستار ارایه لایحه پرداخت فوق‌العاده جذب و بازار کار پرسنل مشمولین قانون کار شهرداری قزوین نیز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز