خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

توزیع ۳۱ هزار تن انواع کود شیمیایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۲۵

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از توزیع ۳۱ هزار تن انواع کود شیمیایی در استان خبر داد و گفت: مشکلی در تأمین نهاده‌های کشاورزی در گیلان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن همتی بیان کرد: تأمین نهاده‌های کشاورزی در اولویت قرار دارد.

وی از توزیع ۳۱ هزار تن انواع کود شیمیایی در گیلان خبر داد و افزود: این میزان نهاده و کود شیمیایی از طریق کارگزاری‌ها در شهرستان‌ها به کشاورزان داده می‌شود.

همتی با بیان اینکه قرارگیری برنج در سبد کالای استراتژیک قیمت نهاده‌های کشاورزی را کاهش داد، گفت: خارج شدن برنج از سبد کالاهای استراتژیک، در قیمت کود شیمیایی و نهاده‌های کشاورزی تأثیر مستقیم گذاشته بود که با قرارگیری مجدد این محصول در سبد کالاهای اساسی و استراتژیک، منجر به کاهش قیمت نهاده‌ها شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه در تأمین کود شیمیایی هیچ مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: کود شیمیایی و نهاده‌های کشاورزی به اندازه کافی در کارگزاری‌ها و انبارهای روستایی موجود است و هیچ جای نگرانی از این بابت نیست.

وی، مشکل اینترنت را دلیل بر کندی عملکرد سامانه ارائه خدمات کود شیمیایی دانست و افزود: مشکلات اینترنتی در بسیاری از روستاهای گیلان سبب شده تا روند خدمات رسانی در مراکز خدمات جهاد کشاورزی کُند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز