خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صادرکنندگان قزوین:

تسهیلات موجود برای فعالین اقتصادی جوابگوی گرانی‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۱۶

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: به رغم تورم و افزایش قیمت‌ها میزان تسهیلات بانکی افزایش پیدا نکرده و وام‌ها جوابگوی گرانی‌ها نیست و تاثیر لازم را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدیان در نشست استاندار با تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالین حوزه صنعت استان گفت: یکی از موارد مهم و اساسی که صادرکنندگان با آن مواجه هستند رفع تعهدات ارزی است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین ادامه داد: برای حل این مشکل جلسات تخصصی مختلفی برگزار شده تا بتوانیم برای حل آن اقدام کنیم و از استاندار هم انتظار پیگیری موضوع از مرکز را داریم.

وی عنوان کرد: تسهیلات بانکی یکی دیگر از چالش‌های پیش روی ما است و شرایط آن سخت بوده و دریافت تسهیلات برای تولیدکننده و صادرکننده مقرون به صرفه نیست.

نایب رئیس اتاق  بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: تاخیر در پرداخت ارزش افزوده کالاهای صادراتی هم یکی از چالش‌های پیش رو است و در صورتی برای بازگردادن آن یک ماه فرصت وجود دارد، این اتفاق نیفتاده و به طور میانگین دو سال مطالبه داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی سازمان امور مالیاتی کشور این امر تسهیل شود تا بخشی از سرمایه در گردش صادرکنندگان تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز