خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین؛

شهرداری قزوین باید دنبال خلاقیت در جذب درآمدهای پایدار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۰۰

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهرداری باید به دنبال خلاقیت در ایجاد درآمد باشد و راهکار ارایه کند نه اینکه به دنبال افزایش درآمد به هر عنوان از جیب مردم باشد، این گونه اقدامات باعث نارضایتی و بدبینی شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین باید در برخی مناطق و بافت‌های فرسوده که مالکان در حال حاضر، حتی ۵۰ سال دیگر شرایط گذر عبور خودرو یا پارک خودرو در پارکینگ را نخواهند داشت، با راهکارهای تشویقی شرایط را برای نوسازی بافت فراهم کند.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: شهرداری باید امنیت و سلامت مردم را با نوسازی و بهسازی بافت فرسوده فراهم آورد، نه اینکه با افزایش نرخ کدهای درآمدی ساخت و ساز، مانع بازسازی و استحکام بخشی بناها و سخت‌تر کردن شرایط برای شهروندان شود.

وی افزود: این لایحه باید مجددا در کمیسیون شهرسازی شورا مورد بررسی قرار گیرد و نگاه معاونت شهرسازی در این لایحه فارغ از نگاه درآمدی مدنظر قرار گیرد، همچنین از کمیسیون شهرسازی نیز می‌خواهیم برای ساختمان‌هایی که در بافت فرسوده قرار دارند و برای ساخت پارکینگ مشکلات و موانع شهرسازی دارند نیز راهکاری ارائه کند.

این عضو شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: باید در تصویب لوایح به عنوان نمایندگان مردم مسائل و مشکلات مردم را جدی بگیریم و صرفا با تحت فشار قرار دادن مردم و به مساله درآمدزایی شهرداری به هر قیمتی نپردازیم، بلکه اولویت اول رعایت آسایش، آرامش، رفاه، رضایتمندی و امیدواری مردم باشد.

وی عنوان کرد: در جهت تحول شهرسازی و ارتقاء شهروندی و بازسازی ابنیه‌های فرسوده و استحکام بخشی و ایمنی بناها، می‌توان از تسهیلات تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده با یک ساز و کار مناسب استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز