خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین؛

مدیریت شهری قزوین به مدیریتی متزلزل و سیاسی بدل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۶۹

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین با بیان اینکه مدیریت شهری یک مدیریت متزلزل و سیاسی است اظهار کرد: در حال حاضر با تغییر پی در پی مدیران، حس خلاقیت و استقلال کاری از مدیران گرفته شده و در اصل نوع مدیریت شهردار باعث شده تا مدیران نتوانند بر کارهای کلان تمرکز کنند و به طور کلی هیچ اختیاری از خود در کارها ندارند.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر قزوین افزود: مدیریت شهری قزوین پویا نیست و در حقیقت مدیریت اعتماد به نفس مدیران نیست بلکه سیاسی و متزلزل است.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین با بیان اینکه شورا سیاست‌گذار اقدامات شهرداری است، تاکید کرد: باید با فعالیت کمیسیون پیگیری و نظارت نسبت به جایگاه نظارتی خود جدی باشیم تا بتوانیم به اجرای سیاسته‌ای خود نظارت درستی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که کمیسیون نظارت و پیگیری درشورا راه اندازی نشده و شورا نسبت به این جایگاه خود بی توجه باشد نباید انتظاری از رئیسان سازمان‌ها در تحقق سیاست‌های خود داشته باشد.

این عضو شورای شهر در بخش دیگری از جلسه که به بررسی بودجه سازمان باغستان سنتی قزوین اختصاص داشت گفت: به لحاظ رویکرد و ایجاد و احیای زیر ساخت‌های گردشگری در سال ۱۴۰۲ و با توجه به جلساتی که در استانداری قزوین درخصوص مدیریت باغستان برگزار شده به نظر می‌رسد ارگان‌های مربوطه نیز پای کار هستند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود اعتبار این سازمان برای حفظ و احیای باغستان سنتی قزوین (میراث فرهنگی) از بودجه پیشنهادی ۴ میلیارد تومان به ده میلیارد تومان به بالاتر افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز