خبرگزاری کار ایران

‏راه اندازی کمپ تابستانه کارآفرینی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۶۸

طی مرداد و شهریورماه سال جاری برای اولین بار در کشور کمپ تابستانه کارآفرینی ویژه جوانان ۱۶-۲۲ سال توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای اصفهان افزود: درک توانایی‌های درونی و توسعه قابلیت‌های جوانان جهت مرتفع کردن چالش‌های جامعه از طریق کسب ویژگی‌های کارآفرینی مانند ریسک پذیری، تفکر، مدیریت تضاد، ارتباط موثر، کارگروهی و مدیریت احساسات از اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی اظهار داشت: جوانان در این کمپ‌ها به مدت ده روز فعالیت‌هایی از قبیل ایجاد انگیزه کارآفرینی، بازی‌ها و تمرین‌های توسعه جهت پرورش ویژگی‌هایی از قبیل خلاقیت، برتری جویی، رهبری، حل مشکلات، استقلال، هدفگذاری، تعامل رسمی و غیررسمی با افراد موفق و کارآفرینان، ارزیابی و توسعه توانمندی‌ها و ویژگی‌های کارآفرینی، بازدید از موسسات مشهور جهت ارزیابی فرآیند توسعه و خلاقیت، خودارزیابی از طریق ابزار‌ها و آزمون‌های روان‌شناسی، مشاوره شغلی و… را فراگرفته و تمرین می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: هتلداری و گردشگری بعنوان یکی از صنایع مهم دنیا، می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال و توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز