خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

رفع تداخل اراضی بوئین زهرا به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۹۹۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل اراضی کشاورزی شهرستان بوئین زهرا امروز و در آخرین کمیسیون رفع تداخل در سال جاری به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در آیین اختتامیه فرآیند رفع تداخلات پلاک‌های شهرستان بوئین زهرا که صبح امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در شهرستان بوئین زهرا ۱۹۲ پلاک مشمول رفع تداخل بود که طبق برنامه ریزی قبلی تا پایان امسال به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: مجموع پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی در استان قزوین یک‌هزار و ۲۰۲ پلاک است که تاکنون کارهای رفع تداخل ۵۳۵ پلاک پس از مصوبه کمیسیون به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه رفع تداخل اراضی استان قزوین باید تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام برسد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی این مهم تا پایان سال آتی محقق می‌شود.

این مسئول ادامه داد: قرارگاه جهادی رفع تداخل، کارگروه تفسیر عکس‌های هوایی، برگزاری کمیسیون‌ها به صورت هفتگی و کارگروه‌های شهرستانی از اقدامات موثر در راستای افزایش عملکرد استان قزوین برای رفع تداخلات بوده است.

عطایی یادآور شد: فلسفه وجودی رفع تداخل اراضی کاهش پرونده‌های قضایی بود که خوشبختانه این مهم در شهرستان بوئین زهرا برای مردم احساس شده است.

وی عنوان کرد: در جلسه امروز 5 هزار و ۱۶۵ هکتار از اراضی استان در قالب ۱۵ پلاک رفع تداخل ش که شامل نظرآباد، ینگی کهریز، ولی آباد، پس بر سفلی، اوجان، جعفرسویی، دمیرچی، ساوجبلاغ، کلسجرد، ندیر، کهنه کند، سوس، عنایت آباد، علی آباد (اله مراد کندی) و رحمت آباد مربوط به شهرستان بوئین زهرا بود.

بوئین زهرا دومین شهرستان قزوین است که رفع تداخل اراضی در آن به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز