خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهاد کشاورزی استان:

پایان سال جشن اتمام رفع تداخل اراضی بوئین زهرا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۰۳۸

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل اراضی شهرستان بوئین زهرا با ۱۹۲ پلاک بر اساس برنامه‌ریزی قبلی تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و جشن پایان رفع تداخل اراضی را در این شهرستان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین عطایی روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون رفع تداخل اراضی استان با بیان این مطلب افزود: کمیسیون رفع تداخل اراضی برای آخرین نشست سال جاری در شهرستان بوئین زهرا برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: روند کمیسیون رفع تداخل بر اساس برنامه ریزی قبلی در شهرستان‌ها بسیار مهم بوده و باید با اهتمام پیگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار داریم ۲۰ تا ۳۰ پلاکی که از برنامه کل استان عقب هستیم نیز به ترتیب در طول هفته مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

در این هفته ۲۱ هزار و ۲۱۶ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۱۰ پلاک رفع تداخل شد.

این پلاک‌ها شامل حاجی عرب، ابراهیم آباد، خرم آباد، شهرستان، فرک، خرمن سوخته، قهوج، سبزک و کله سر مربوط به شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا، آوج و آبیک بود.

از یک‌هزار و ۱۰۰ پلاک مشمول رفع تداخل در استان قزوین کار کارشناسی ۵۱۷ پلاک به پایان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز