خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهاد کشاورزی استان:

توسعه گلخانه‌ها در قزوین با مدیریت منابع آبی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۵۰

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توسعه توسعه گلخانه‌ها در این استان بدون منابع آبی جدید و صرفا با ظرفیت‌ منابع قبلی و مدیریت نوین در حوزه آب محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسین عطایی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: هدف ایجاد منابع آبی جدید در گلخانه‌ها نیست، بلکه باید کشت‌های روباز را به زیر گلخانه‌ها ببریم و مناطق سبزی و صیفی جات استان را به شهرک‌های گلخانه‌‌ای تبدیل کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌های کشور همین شهرک گلخانه‌ای نودهک در تاکستان است که از قبل برنامه ریزی شده و باید تکمیل و محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه گلخانه‌ها باید شرایط سرمایه‌گذاری را تسهیل کرد و این امکان را فراهم کرد تا از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی بهره برد.

مدیر حوزه ریاست شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف آب برای گلخانه‌ها رسالت شرکت شهرک‌های کشاورزی است که بسیار اهمیت دارد.

در پایان با قدردانی از خدمات سید محمدرضا حسینی، مجید اسماعیلی به عنوان مدیر جدید شرکت شهرک‌های کشاورزی استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز