خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

چک سفید امضا به هیچ شهرداری نخواهیم داد/ با هیچ شخصی تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۰۱

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: در بحث انتخاب شهردار جدید با هیچ شخصی تعارف نداریم و چک سفید امضا نیز به هیچ شهرداری نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر مشهد افزود: در بحث انتخاب شهردار جدید، هشت گزینه انتخاب کردیم که همه افراد از قوی ترین مدیران هستند و در نهایت باید یک نفر به عنوان شهردار معرفی شود.

وی با انتقاد از لیست ٢٩ نفره ای که مطرح شد، ادامه داد: در لیست ٢٩ نفره بسیاری از افراد نباید حضور می‌داشتند اما بنا به دلایلی این افراد در لیست حضور داشتند. بنده با شهردار گذشته به‌رغم اینکه روز اول به او رای داده بودم، بنا به عملکرد منفی نگاه مخالفت پیدا کردم.

حاجی بگلو تاکید کرد: نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و باید شهرداری را انتخاب کنیم که انتخاب ١۵ نفر باشد. لذا باید در انتخاب شهردار مشهد با توجه به اینکه همه نگاه ها به ما است، باید دقت کافی داشته باشیم.

نایب رئیس شورای شهر مشهد اظهار داشت: در حوزه خدمات شهری و استقبال از بهار، هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌ایم. ضمن اینکه نباید مدیریت شهری ا مجموعه نیروی انسانی خود فراموش کند و خدمات رفاهی را برای افراد زحمتکش شهر فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز