خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

قرار نبود اسامی مدنظر تصدی شهردار مشهد رسانه‌ای شود/اسامی واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۰۵

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: قرار بر این بود که اسامی اشخاصی که برای سمت شهرداری مشهد اعلام می‌شود، رسانه‌ای نشود اما اکنون که رسانه‌ای شده نمی‌توانیم آن‌ها را تکذیب کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد در خصوص اسامی مطرح شده برای شهرداری مشهد اظهار کرد: قرار بر این بود که اسامی اشخاصی که مشخص می‌شوند رسانه‌ای نشود زیرا هر کدام از این افراد از نظر اعضا توانمندی و شایستگی لازم را به عنوان شهردار مشهد دارند اما شاید آن فرد تمایلی به این موضوع نداشته باشد.

وی افزود: ما هنوز از این افراد دعوت نکرده و با آن‌ها گفت‌وگو نکرده‌ایم تا ببینیم چه برنامه‌ای دارند. همچنین شاید انصراف دهند؛ بنابراین قرار شد اسامی رسانه‌ای نشود زیرا آبروی افراد مهم است. اسامی نباید از شورا خارج می‌شد اما اکنون این اتفاق افتاده است.

نائب‌رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: اسامی مطرح شده واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم. اکنون که اسامی رسانه‌ای و شک و شبهه‌ای ایجاد شده ‌که آیا اسامی واقعی است یا خیر؛ اعلام می‌کنم اسامی واقعی است اما نام برخی از افراد به عنوان گزینه‌های نهایی مطرح شده که این موضوع را تکذیب می‌کنیم. قطعا پرتکرارترین اسامی از سه چهار نفر بیشتر نیست.

حاجی‌بگلو در خصوص گزینه‌های خود برای شهرداری مشهد گفت: گزینه‌های من آقایان اصغری، دلبری، فتح‌الهی، ناصحی و کاظمی هستند.

سخنگوی شورای شهر مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص تکرار نام کلایی، شهردار سابق مشهد از سوی برخی اعضا عنوان کرد: نظر ۱۵ عضو شورا  قابل احترام است. شاید من با گزینه فردی مخالف و با فرد دیگری موافق باشم اما نظر همه قابل احترام است.  

وی خاطرنشان کرد: فضای شورا آرام است و همه در حال بررسی هستند تا به گزینه‌ای برسند که در تعاملات و حوزه مدیریت شهرداری تغییراتی ایجاد کند. قرار است در جلسه بعدی اعضا به جمع‌بندی برسیم که مدل فرایند حضور این ۲۹ نفر را به چند نفر کاهش دهیم. البته شاید تعدادی منصرف شوند. بعد از آن تصمیم‌گیری کرده و اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

نائب‌رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: نگاه شورای ششم مشخص بوده و قطعا گرایش سیاسی برای ما ملاک است. کسی که قرار است به عنوان شهردار انتخاب شود، قطعا باید مدیر اجرایی باشد.

پیش از این برخی رسانه‌ها لیست ۲۹ نفره شورا برای شهرداری مشهد را منتشر کردند که اسامی این لیست به این شرح است:

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران شهردار اسبق؛  اصغری، سرپرست فعلی شهرداری؛  موسی‌الرضا حاجی‌بگلو،  ایمان فرهمندی، مهدی ناصحی و علیزاده از اعضاء این دوره شورای شهر؛ شیران خراسانی، نماینده سابق مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی؛ فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی؛ مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار پیشین شهرهای اصفهان و یزد، محمدرضا کلایی، شهردار اسبق مشهد؛ خواجه‌نایینی، معاون مالی و اقتصادی شهردار اسبق مشهد؛ دلبری، شهردار سابق قم؛ فتح‌الهی، مدیر عامل منطقه آزاد قشم؛ رشید قهرمان، از استانداران سابق خراسان رضوی، هاشمی، فرماندار سابق مشهد؛ خداشناس، شهردار منطقه سه مشهد؛ رئیسیون، معاون اداری مالی شهرداری مشهد؛ برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ سیدعلی حسینی، معاون شهردار مشهد؛ مومنی از معاونت‌های شهرداری مشهد؛ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز؛ یزدان‌مهر، شهردار منطقه ۶ مشهد و رضایی از وزارت راه و شهرسازی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز