خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

شناساندن مجرای کارآمدی نظام یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۳۴

استاندار اردبیل گفت: شناساندن مجرای کارآمدی نظام یک ضرورت بوده و اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مؤلفه کارآمد سازی نظام است.

به گزارش ایلنا، سید حامد عاملی در آئین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان اردبیل توجه به کار آمدی و ناکارآمدی نظام را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: شناساندن مجرای کارآمدی نظام یک ضرورت بوده و اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مؤلفه کارآمد سازی نظام است.

وی با اشاره به نقش سازمان بازرسی کل کشور، افزود: توجه به اجرای عدالت، توجه به کیفیت، شناسایی نقاط ضعف مقررات از مهمترین رسالت سازمان بازرسی است که می‌تواند در ارائه خدمت‌گذاری مطلوب به مردم بسیار مؤثر واقع شود.

استاندار اردبیل بر لزوم هماهنگی روز افزون بین دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه استان تاکید کرد و گفت: حمایت‌های دستگاه قضائی استان در راستای اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن مسیر برای خدمت‌گذاری مطلوب به مردم مورد تقدیر است.

عاملی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور گسترده و بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه وظیفه ما را در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دو چندان می‌کند لذا باید با تمام توان برای امنیت، آرامش و رفاه مردم هر آنچه در توان داریم انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان نظام بر این است تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند، خاطر نشان کرد: بهترین راهکار مقابله با این ترفند دشمنان برنامه ریزی دقیق و علمی بلند مدت و کوتاه مدت برای حل امورات مردم است و اگر در اجرای این برنامه‌ریزی‌ها موفق باشیم در شکست نقشه‌های دشمنان نیز موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز