خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل در دیدار با معاون وزیر ارشاد:

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان نیازمند توجه ویژه دولت است/ضرورت رعایت عدالت در توزیع امکانات در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۸۴

استاندار اردبیل گفت: تحقق عدالت در توزیع امکانات فرهنگی باید بیش از پیش دنبال شود.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست با رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور اظهار کرد: تحقق عدالت در توزیع امکانات فرهنگی باید بیش از پیش دنبال شود چرا که استان اردبیل با وجود نقش بی‌نظیر تاریخی و استعدادهای شاخص هنری و فرهنگی، از حداقل‌های کشوری محروم بوده و نیازمند توجه ویژه‌ دولت برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است.

وی افزود: خوشبختانه از زمانی که دولت جدید روی کار آمده، عدالت فرهنگی مطرح شد و منش و گفتمان رئیس‌جمهور نیز همین است.

استاندار اردبیل ادامه داد: وجود منابع انسانی در استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری بوده و استعدادهای هنری در حوزه‌های گرافیک، انیمشین، تئاتر و سینما بیانگر این ظرفیت‌ها است که در این راستا باید استان اردبیل سهم بیش‌تری از منابع ملی داشته باشد تا شکاف بین استان و میانگین کشوری در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی کم‌تر شود.

برای شاخص‌های فرهنگی اردبیل آثار فاخر تولید شود

عاملی بیان کرد: اگر تالار شهر اردبیل ظرف ۲ سال آینده به سرانجام رسیده و تکمیل شود، خدمتی ماندگار از دولت برای استان اردبیل و هنرمندان آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حوزه رویدادهای هنری با توجه به هویت تاریخی و ملی اردبیل، آماده همکاری هستیم و برای اولویت‌ها و شاخص‌های فرهنگی باید آثار فاخر تولید شود.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور نیز در این نشست با بیان این که اردبیل هفتمین استانی است که در راستای تحقق عدالت فرهنگی از آن بازدید کرده و با هنرمندان آن دیدار می‌کنیم، شرط توفیق سازمان سینمایی را توجه به شهرستان‌ها و ظرفیت‌ها و استعدادهای آن‌ها دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز