خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی در اردبیل :

از اصولگرایان تندرو و افراطی اعلام برائت می‌کنیم/ در میدان تقابل رسانه‌ها، به‌صورت کامل بازی را باخته‌ایم/ باید از سال‌ها قبل گفتمان را در کشور راه می‌انداختیم تا صدای جوانان را از خیابان‌ها نشنویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۴۷۴

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: اگر در صدا و سیما فضای مناظره و میزگرد سیاسی ایجاد می شد امروز صدای جوانان را از خیابان ها نمی شنیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه دبیران احزاب و نیروهای انقلاب استان اردبیل با استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه مسئولآن دستگاه ها و جریان های مختلف سیاسی در جذب جوانان ناموفق بوده‌اند ،گفت: حتی پس از بیانیه گام دوم انقلاب نیز ما در کشور نتوانستیم از ظرفیت عظیم جوانان در بخش های مختلف و خصوصا عرصه های فرهنگی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر ناشی از ضعف گفتمان و عدم نهادینه سازی این فرهنگ در جامعه است افزود: مسئولان و همچنین  احزاب باید از سال‌ها قبل فضای گفتمان را در کشور راه می انداختیم تا صدای جوانان را از خیابان ها نشنویم. اگر این امر محقق می شد جوانان با مسئولان احساس راحتی کرده و مطالبات خود را به صورت قانونمند ارائه می کردند.

این فعال سیاسی به ضعف فضای رسانه ای کشور نیز اشاره کرد و گفت: در میدان تقابل رسانه‌ها، به‌صورت کامل بازی را باخته‌ایم و دشمن تنها با 3 رسانه به‌راحتی توانسته جوانان ما را به حضور در خیابان ها ترغیب کند؛ اگر صدا و سیما به برنامه های مناظره محور سیاسی و فضای گفتمان اهمیت می داد امروز تلاش رسانه های غربی بی ثمر می شد؛ البته این کم کاری در صدا و سیمای استان بسیار مشهودتر است.

کوهی گفت: مشکلات و کمبودها و راهکارهای حل آن باید از سوی دلسوزان کشور از طریق رسانه ملی پخش شود و در دستور رسیدگی قرار گیرد تا انبار باروت گلایه‌های جوانان از سوی رسانه‌های بیگانه شعله ور و منفجر نشود.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در اینجا اعلام می کنم اینجانب و مجموعه سیاسی ام به هیچ وجه از طیف اصولگرایانی که دنبال خودخواهی و دنبال گفتمان تند و افراطی هستند، نیستیم و از آنان اعلام برائت می کنم. ما به فضای گفتمان و شنیدن مشکلات مردم و پایبندی به اصول نظام و حقوق مردم معتقدیم.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: بسیاری از این سلبریتی ها که اشک تمساح می ریزند و خود را مدافع و حامی مردم می دانند چرا در حادثه تروریستی شیراز روزه سکوت گرفتند. آیا افرادی که شهید شدند از مردم همین کشور نبودند! در چنین مواردی موضع و نیت این سلبریتی ها کاملا مشخص می شود که از کجا خط می گیرند و تا چه حد دلسوز مردم و کشورشان هستند.

وی ادامه داد: بهتر است افراد شناخته شده که در بین مردم دارای محبوبیت هستند فضا را تلطیف کرده و مردم را به آرامش دعوت کنند؛ با آشوب و درگیری مشکلی از مشکلات کشور حل نمی شود؛ راهکار حل مشکلات و خروج از این آشوب ها، ایجاد فضای گفتمان و میدان دادن به جوانان است که باید توسط مسئولان در اسرع وقت انجام شود.

این فعال سیاسی در پایان گفت: برخی از استخدام های قومی و سفارشی و همچنین استخدام و سوء استفاده برخی از فعالان سیاسی و حتی بازنشستگان از موقعیت خود باعث شده فضای اشتغال برای جوانان تنگ تر شود که لازم است در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد و اجازه عرض اندام به این افراد که دنبال منافع شخصی و.گروهی هستند داده نشود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز