خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل مطرح کرد؛

احداث کمپ تیم ملی زمینه‌‌ساز تحول صنعت گردشگری در سرعین / دستگاه‌های متولی برای تامین زمین کمپ همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۳۵۵

استاندار اردبیل احداث کمپ تیم ملی در سرعین را زمینه‌‌ساز تحول و توسعه در صنعت گردشگری این شهرستان قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست بررسی روند تأمین زمین برای احداث کمپ تیم ملی در شهرستان سرعین اظهار کرد: با توجه به مقدمات انجام‌گرفته برای احداث کمپ تیم ملی در این شهرستان، این اقدام زمینه‌ای برای تحول و توسعه ظرفیت‌های گردشگری خواهد بود..

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های بزرگ از جمله دهکده گردشگری متناسب با استاندارد جهانی و مجتمع‌های اقامتی با لحاظ سایر نیازمندی‌ها مانند پارکینگ و نظایر آن، در افزایش ماندگاری مسافران در شهرستان سرعین حائز اهمیت است.

ظرفیت‌های گردشگری سرعین نیازمند اقدامات تحول‌آفرین است

استاندار اردبیل گفت: اقدامات بزرگ و تحول‌آفرین در شهرستان سرعین با توجه به ظرفیت گردشگری این شهرستان، می‌تواند موجب حضور گردشگران جهانی با مدت اقامت بالا شود.

عاملی بیان کرد: همکاری دستگاه‌های متولی برای تأمین زمین مناسب جهت احداث کمپ تیم ملی در سرعین ضروری است و علاوه بر احداث این کمپ، مطالعات لازم برای اجرای مجتمع‌های خدماتی، رفاهی، تفریحی و تجاری نیز در نزدیکی کمپ تیم ملی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز