خبرگزاری کار ایران

تحول در حوزه فرهنگ، نیازمند تحول در نگاه عملی و اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۰۵

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: تحول در حوزه فرهنگ، نیاز به نگاه عمیق به خواست ها و ملزومات این حوزه و تغییر برخی نگرش ها دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، امیر نصیربیگی در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: این سازمان با توجه به ماموریت های گسترده ای که بر عهده دارد، هم نیازمند نگاه بودجه ای متناسب با این ماموریت هاست و هم نگاهی که بتواند این برنامه ها و ماموریت‌ها را پوشش دهد.

وی افزود: بازخوردگیری از برنامه‌ها و رویدادهایی که در حال برگزاری بوده و یا برگزار خواهند شد، نیازمند نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، توجه به مخاطبان و نیز پاسخ به نیاز فرهنگی جامعه در ابعاد وسیع و گسترده ای است که تنوع آن همواره بر فعالان این حوزه در حال نمود بخشی است.

نصیربیگی با قدردانی از نگاه مثبت و رویکرد قابل توجه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امید است این موضوع که مبتنی بر ترمیمی در نگاه بودجه ای است زمینه ساز تحول و تمرکز به برنامه های این سازمان و ماموریت های آن باشد و بتواند به غنابخشی برنامه ها در جامعه هدف کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز