خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز تشریح کرد:

۱۰ پروژه کلان تبریز در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۵۹

شهردار تبریز گفت: بودجه سال آینده شهرداری تبریز در سه سطح نواحی، مناطق و مرکز تدوین شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: برای اولین بار بودجه شهرداری تبریز را به صورت سه سطحی تدوین‌ کرده‌ایم که شامل نواحی، مناطق و مرکز می‌شود.

وی افزود: سال آینده ۱۰ پروژه کلان عمرانی و خدماتی شهر توسط شهرداری مرکز تأمین مالی و اجرا می‌شود.

هوشیار با اشاره به پروژه‌های کلان سال آتی نیز گفت: پروژه شهرک امن، شهرک جوانان، احداث ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری تا یک سال آینده، نصب ۲هزار دوربین ترافیکی در سطح شهر و هوشمندسازی خدمات شهرداری از جمله پروژه‌های کلان سال آینده شهرداری تبریز است.

وی با اشاره به عدالت‌محوری در توزیع منابع شهری اضافه کرد: ۱۹ محله آسیب‌پذیر شهر طی مطالعاتی شناسایی شده و ۱۹ مرکز فرهنگی در این محلات احداث می‌شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده تمام پروژه‌هایی که می‌توانند نقشی در توسعه شهر داشته باشند، به سمت غرب تبریز و مناطق کم‌برخوردار برده‌ایم.

وی یادآور شد: اولویت شهرداری تبریز در سال جاری، نصب روزشمار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در راستای رضایت و اعتماد عمومی شهروندان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز