خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

طلا فروش متخلف در قزوین 3.5 میلیارد حق شاکی را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۴۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با نظر رئیس شعبه تعزیرات حکومتی قزوین، فروشنده طلا، ملزم به اعاده حق شاکی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور گفت: با توجه به نوسانات قیمت طلا، شاهد بروز تخلفاتی در این بازار هستیم و در آخرین نمونه یک واحد صنفی طلا، علی‌رغم دریافت وجه، از تحویل کالا استنکاف کرده بود که با مراجعه فرد شاکی به تعزیرات حکومتی، به پرونده رسیدگی و در کمتر از یک روز، با اعاده حق شاکی، اختلاف طرفین بدون تشکیل پرونده حل و فصل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به اثرگذاری نوسانات بازار بر اولویت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی عنوان کرد: به دلیل ارزشمند بودن طلا و جواهرات، همچنین گستردگی راه‌های تقلب، بازار این کالاها همواره با تخلفات زیادی مواجه بوده است.

وی یادآور شد: تلاش ما در این مرجع، ایجاد صلح و سازش میان طرفین در جهت کاهش پرونده‌های قضایی است و در این خصوص شعبه مربوطه به صورت ویژه پیگیر شکایات مردمی و هرگونه ایراد خسارت به اشخاص بر اثر وقوع تخلفات صنفی است.

این مسئول یادآور شد: از هم استانی‌ها درخواست داریم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، خرید و فروش سکه تقلبی، خرید طلای قاچاق با عیار پایین و فروش طلای عیار پایین به جای طلای هجده عیار و دیگر تخلفات توسط طلافروشان، موارد را جهت پیگیری و برخورد قانونی گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز