خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان خبر داد؛

جریمه ۴ میلیاردی برای عامل قاچاق موتور سیکلت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۴۵۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از ضبط و جریمه ۴ میلیارد ریال، برای نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: در راستای اقدامات نظارتی و برخورد با پدیده قاچاق به ویژه موتورسیکلت‌های غیرمجاز، با همکاری دستگاه‌های مربوطه از نمایشگاه موتور سیکلت بازرسی به عمل آمد و در آن یک دستگاه موتورسیکلت خارجی ۱۴۰۰ سی سی قاچاق کشف و پرونده‌ای در این خصوص در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، ارزش کالای مکشوفه را بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانسته و افزود: با توجه به استعلام از مراجع ذیصلاح و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی توسط متهم، اتهام قاچاق محرز و در این زمینه علاوه بر حکم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی یادآور شد: برای حفظ امنیت بازار و صیانت از حقوق تولیدکنندگان، تعزیرات حکومتی با هرگونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، جهت رسیدگی تخلفات را گزارش و اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز