خبرگزاری کار ایران

سارقان حرفه ای به 62 فقره سرقت در همدان اعتراف کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۲۵۸

جانشین انتظامی استان همدان گفت: ۲ سارق حرفه ای پس از ۶۲ فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی و باغ های شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار رضا زارعی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی سرقت وسایلی نظیر آهن آلات، کف کش، موتور برق و در و پنجره رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری پرونده سرقت های صورت گرفته و بررسی شگرد و شیوه سرقت ها پی بردند که همه این سرقت ها از سوی اعضای یک باند صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: به دنبال تحقیقات صورت گرفته و در کنار هم گذاشتن مستندات موجود سرنخ هایی از سارقان به دست آمد که در ادامه ۲ سارق حرفه ای شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار زارعی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان بخشی از اموال مسروقه را کشف و به همراه سارقان برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: سارقان در بازجویی ها به ۶۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ ها در مجموع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند که در این باره پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

سردار زارعی به شهروندان توصیه کرد از رها کردن اثاثیه مورد نیاز در محوطه باغ پرهیز کرده و از تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز