خبرگزاری کار ایران

جریمه روزانه 700 خودرو در همدان به علت نقض محدودیت های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۹۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه محدودیت های تردد همچنان پابرجا است گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه خودرو به علت نقض محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان جریمه می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: میزان ورود خودروهای غیر بومی به شهر همدان افزایش یافته و خودروهایی با شماره انتظامی غیربومی از جمله استان های جنوبی و غربی در همدان تردد دارند.

وی اضافه کرد: شمار خودروهای با شماره انتظامی خوزستان، تهران و کردستان در مناطق مختلف شهر همدان به ویژه اماکن تفریحی و توریستی زیاد دیده می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: با توجه به پایان نیافتن محدودیت های کرونایی و محدودیت ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز، روزانه ۱۵۰ تا ۲۲۰ دستگاه خودروی غیربومی در این شهرستان جریمه یک میلیون تومانی می شوند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه محدودیت شبانه برداشته نشده است گفت: برخی بر این باورند که پلیس با نقض کنندگان محدودیت شبانه برخورد نمی کند این در حالیست که تخلف نقض کنندگان محدودیت شبانه علاوه بر ماموران راهور از طریق دوربین نیز ثبت می شود.

وی اضافه کرد: محدودیت شبانه همچنان از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرا شده و روزانه حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو به علت بی توجهی به این موضوع جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می شوند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز