خبرگزاری کار ایران

خسارت 2 میلیارد و600 میلیون تومانی آشوبگران به بانک های همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۴۳

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان گفت: آشوبگران در جریان ناآرامی‌های اخیر بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به بانک‌های شهر همدان خسارت زدند.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد طوماسی افزود: در جریان آشوب‌ها، شیشه‌های 36 بانک در مرکز استان همدان شکسته شد و به 18 دستگاه خودپرداز نیز آسیب وارد شد.

وی اضافه کرد: همچنین به سه دستگاه خودپرداز غیر نقدی یا "کش لس" و دوربین‌های مدار بسته 35 شعبه بانک هم خسارت جدی وارد شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان همدان تأکید کرد: با وجود خسارت‌های وارد شده، خدمت‌رسانی به مراجعان در شعب بانک‌ها بدون وقفه انجام می‌شود.

طوماسی ادامه داد: البته با توجه به خسارت جدی به برخی از خودپردازها، تعمیر راه‌اندازی شماری از آنها نیازمند تأمین و تعویض قطعات لازم است.

به گفته وی، هفت شعبه بانک ملی مرکز استان همدان در جریان ناآرامی‌های اخیر دچار خسارت‌هایی نظیر شکستگی شیشه، دوربین و خودپرداز شدند.

طوماسی با بیان اینکه سرقتی از بانک‌ها نشده است، افزود: طبق دستورالعمل باید بانک‌ها برای پیشگیری از بروز خسارت و سرقت نسبت به نصب برخی تجهیزات از جمله کرکره برقی اقدام کنند اما به علت مضایق مالی، این دستورالعمل به طور 100 درصدی انجام نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز