خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان طلافروشی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۲۸

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان طلافروشی در همدان خبرداد.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی در شهر همدان و اعلام از طریق سامانه ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی در  محل حاضر و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالک مغازه بیان داشت، برای سرکشی به مغازه مراجعه و مشاهده می‌کند کف مغازه سوراخ و گاو صندوق تخریب شده و چهار کیلوگرم طلا و ۵۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

امیری بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دو سارق در دو عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به سرقت طلا فروشی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰ عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

امیری تصریح کرد: در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان دستگیر و نفر دیگر تحت تعقیب بوده که به محض دستگیری متعاقبا اعلام می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: مغازه داران به ویژه طلا فروشی ها در هنگام راه اندازی مغازه از ابزار پیشگیرانه و هشدار دهنده استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز