خبرگزاری کار ایران

دبیر اتاق تعاون قزوین عنوان کرد؛

فراهم شدن شرایط استمهال بدهی برای شرکت‌های تعاونی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۲۸

دبیر اتاق تعاون استان قزوین گفت: درباره نحوه استمهال وام‌ها دستورالعمل‌هایی آمده و شرکت‌های تعاونی که معوقه دارند می‌توانند از این امکان استفاده کنند، البته نرخ تسهیلات بالا است و باید این موضوع هم مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی عادلی‌فر در جلسه هیأت رئیسه اتاق تعاون که صبح امروز در سالن جلسات اتحادیه مرغداران برگزار شد، گفت: تفاهم نامه اتاق تعاون ایران و روسیه شکل گرفته و در این راستا اتاق ایران با یک شرکت روسی قرارداد بسته است.

دبیر اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: براساس قرارداد منعقد شده، شرکت مشترک با روسیه در ایران تاسیس خواهد شد و هر استان می‌تواند تا سه درصد از سهم این شرکت را خریداری کند.

وی عنوان کرد: تفاهم نامه‌ها در سطح بین المللی باید با یک نهاد که هم راستا با اتاق فعالیت دارد منعقد شود؛ اما در این مورد، طرف قرارداد یک شرکت است و از این رو رزومه آن را درخواست کرده‌ایم که هنوز چیزی برای ما ارسال نشده است.

این عضو اتاق تعاون استان قزوین بیان کرد: دادستان قزوین در چند روز گذشته به تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی ابلاغ کرد تا در راستای احقاق حقوق عامه دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های درون سازمانی بررسی شده و درصورت نیاز اصلاح شود، چرا که نارضایتی‌های زیادی در این حوزه وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز