خبرگزاری کار ایران

در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شد؛

تاکید بر افزایش سرعت اجرای طرح کاداستر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۷۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باتوجه به تاثیر حدنگاری در حفظ حقوق بیت المال و کوتاه شدن فرصت افراد سودجو در دست اندازی به اراضی ملی، لازم است اجرای طرح کاداستر با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در شورای حفظ حقوق بیت المال که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، گفت: حفظ حقوق بیت المال برای قوه قضاییه از اهمیت بالایی برخوردار است و جزء خطوط قرمز است و از این رو لازم ات تمام دستگاه‌های اجرایی به شکل دقیق و کارشناسانه این موضوع را مد نظر داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در شورای حفظ حقوق بیت المال تلاش می‌شود تا از هرگونه سوء استفاده از حقوق بیت المال در زمینه‌های مختلف از جمله منابع طبیعی، راضی کشاورزی و محیط زیست جلوگیری شود و حضور مدیران و مسئولان این نهادها در این شورا ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: طرح کاداستر یکی از مواردی است که تحقق و اجرای آن ضمن جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و بیت المال به کاهش وقوع جرم و پرونده‌ها هم کمک می‌کند.

شعبانی گفت: لازم است مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف با ارایه نظرات و راه‌کارهای مختلف در شرای حفظ حقوق بیت المال حضور فعال داشته باشند تا به حل مشکلات کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز