خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

احتکارکنندگان در قزوین به جرم اخلال در نظام اقتصادی شناسایی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۸۲۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یقیناً افرادی که با اقداماتی همچون احتکار کالاهای اساسی به صورت گسترده موجب ایجاد نابسامانی در بازار شوند، به جرم اخلال در نظام اقتصادی تحت پیگیرد قضایی قرار خواهند گرفت و صرفاً به اقدامات آن‌ها به عنوان یک پرونده تعزیراتی نگاه نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی گفت: اقدام دولت در اصلاح یارانه آرد یک ضرورت اجتناب ناپذیر به حساب می‌آمد، زیرا این حجم یارانه‌ و سرمایه دولت که به این حوزه اختصاص می‌یافت با قاچاق و فروش خارج از شبکه هدر می‌رفت و قطعاً اجرای این طرح در راستای منافع جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: لازم است در اجرای این طرح همه ارکان نظام به دولت کمک کنند تا این طرح به درستی اجرایی شود و قطعاً اجرای دقیق آن منافع مردم را تامین خواهد کرد.

وی بیان کرد: اقدامات دستگاه قضایی دو بعد پیشگیرانه و برخوردی دارد و بی‌تردید در اجرای این طرح هر دو محور در دستور کار قرار دارد و هر کجا لازم باشد در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها قرار خواهیم گرفت.

مقام ارشد قضایی استان قزوین اولویت دستگاه قضایی را اقدامات پیشگیرانه دانست و تاکید کرد: چنانچه افرادی به دنبال ایجاد نابسامانی در بازار باشند و معیشت مردم را به دلیل منافع شخصی نادیده بگیرند قطعاً رویکرد برخورد قاطعانه نسبت به متخلفان اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: شناساسی افراد متخلف در بحث آرد و نان در دستور کار دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و انتظامی قرار دارد و باید دانه درشت‌های نابسامانی بازار در چنگال قانون گرفتار شوند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: قطعا نظارت‌های درون سازمانی در دستگاه‌های متولی نیز باید به نحو احسن صورت گیرد تا شاهد اهمال در انجام وظایف نباشیم و قطعا سستی در انجام امور عدم اجرای دقیق طرح را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز