خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

نرخ کرایه ناوگان عمومی درون شهری در قزوین ۳۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۰۰

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری در نیمه دوم سال با ۳۰ درصد افزایش اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا وثوق نیا با اعلام این خبر گفت: نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ با ۳۰ درصد افزایش به طور میانگین اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: در ابتدای سال جاری، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی قزوین در سال ۱۴۰۱ شامل تاکسی‌های خطی، گردشی، آژانسی در تمامی مسیر‌ها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۷۰ درصد افزایش به طور میانگین به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد و مقرر گردید افزایش نرخ‌های کرایه در طول سال در طی دو مرحلۀ شش ماهه اجرایی شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، پس از اجرایی شدن افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه در شش ماهۀ اول سال، افزایش مرحله دوم با ۳۰ درصد میانگین به اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: برچسب نرخ کرایه‌های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است و تمامی رانندگان تاکسی مکلف به نصب آن در سمت راست شیشه جلوی تاکسی هستند تا برای مسافرین قابل دید باشد.

وثوق نیا گفت: رانندگان محترم تاکسی برای دریافت نرخ نامه‌های جدید می‌توانند به مسئولین خطوط و نیرو‌های گشت و بازرسی مستقر در شهر مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه می­ توانند شکایات خود را به صورت حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مطرح کنند. بدیهی است که گزارش‌های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز