خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

شهرداری بندرعباس بدون مصوبه شورا هیچ طرحی در ساحل اجرا نکند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۵۸

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بر لزوم انجام مطالعات دقیق برای اجرای پروژه‌های ساحلی تأکید کرد و گفت: شهرداری بدون مصوبه شورا هیچ طرحی در ساحل اجرا نکند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره در سی‌امین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس با اشاره به طرح آزادسازی سواحل اظهار کرد: لازم است همه پروژه‌های شهرداری بندرعباس با مطالعات دقیق و کافی انجام شوند چراکه در گذشته طرح‌هایی که مبنای مطالعاتی نداشتند مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: تقریباً در تمام طرح‌هایی که در سواحل بندرعباس اجرا شده با مشکل روبه‌رو بوده‌ایم و نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید از آن‌ها بهره کافی داشته باشیم و این به علت انجام ندادنِ مطالعات در سنوات گذشته و اجرای پروژه‌ها بوده است.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح‌کرد: از شهردار بندرعباس درخواست داریم درمورد تمام پروژه‌هایی که قرار است در سواحل اجرا شود و یا مرتبط با سواحل است مطالعات دقیقی انجام شود و قبل از اجرا در شورا مطرح و مصوبه آن اخذ شود تا از مشکلاتی که امروزه در پلاژ بانوان یا پارک آکواریوم به وجود آمده است جلوگیری شود.

جراره در رابطه با طرح شفافیت شورا و شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در این طرح قرار است عموم مردم از پروژه‌های شهرداری، تصمیمات شهردار و شورا و انتصاب مدیران به صورت شفاف آگاه شوند. ایجاد کمیته سلامت اداری می‌تواند کمک کند به شفاف‌سازی اتفاقاتی که در شهرداری می‌افتد.

وی اضافه کرد: اگر الان می‌گوییم نیروهایی جذب شهرداری شده که نیاز نبوده است، با تشکیل کمیته سلامت این دغدغه‌ها برطرف می‌شود. شناسایی گلوگاه‌های فساد نیز از دیگر وظایف کمیته سلامت است. بعد از شناسایی این گلوگاه‌ها می‌توان تصمیماتی در کمیته سلامت اداری گرفته شود که جلوی فسادهایی که وجود دارد یا امکان دارد در آینده به وجود بیاید با تصمیمات و اختیارات شهردار یا مدیران سازمان‌ها گرفته شود.

به گفته رئیس شورای شهر بندرعباس براساس این طرح شهرداری به الکترونیکی‌سازی روند شهرسازی، درآمد و مراحل صدور پروانه ساخت و پایان کار موظف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز