خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت:

تخلفات شهردار رشت محرز است/ علوی پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۳۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تخلفات شهردار این شهر محرز است، گفت: علوی باید پاسخگوی تخلفات انجام شده باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدشمس شفیعی در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر رشت  با انتقاد از  عملکرد شهردار رشت گفت: شورا وظیفه قانونگذاری در پارلمان محلی دارد و شهردار باید آن را اجرا کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حواشی استیضاح شهردار بیان کرد: استیضاح شهردار رشت با فرایند قانونی پیش رفت اما دست اندرکاران و بانیان وضع موجود این کار را به وقفه انداختند.

شفیعی با اشاره به وضعیت ناامیدکننده شهر رشت، اقدامات مدیریت شهری را زیر سوال برد و اضافه کرد: ابر چالش زباله سراوان و بسیاری از مسائل مهم رشت به دلیل بی توجهی مدیرت شهری به حاشیه رفته است.

وی با بیان اینکه تخلفات شهردار رشت محرز است، افزود: شهردار رشت باید به دلیل تخلفات و سهل انگاری‌های صورت داده محاکمه شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اراده‌ای در مدیریت شهری رشت برای کار نیست، گفت: شهردار رشت به خاطر تخلفات، شبهات مالی و کم کاری‌ها به مردم و شورا پاسخ دهد.

شفیعی از دستگاه‌های نظارتی خواست تا پرونده تخلفات شهردار رشت را به جد بررسی کنند، بیان کرد: رشت نباید اسیر خودخواهی‌ها و کم کاری‌های برخی افراد شود.

وی با ارائه آماری از تخلفات مالی شهرداری رشت افزود: تمام کسانی که در تخلفات مالی شهرداری رشت دست داشتند قانونی با آنها برخورد می‌شود.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه تمام ردیف‌های مالی و اعتباری شهرداری رشت غیرقانونی است، گفت: به صورت جدی پیگیر تخلفات مالی و اعتباری شهرداری رشت از سوی دستگاه‌های نظارتی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز