خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر خبر داد؛

کاهش ۴۰ درصدی افزایش عوارض در بودجه ۹۴ قائم شهر، نسبت به کلان شهرهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۹۹

عوارض شهری در سال ۹۴، در مجموع افزایش پیدا کرد اما در قیاس با شهرهای دیگر کاهش داشت.

عضو شورای اسلامی قائم شهر گفت: عوارض شهری در سال ۹۴، در مجموع افزایش پیدا کرد اما در قیاس با شهرهای دیگر کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، جعفر احمدی گرجی، در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه شهر از طریق پرداخت عوارض مردمی اداره می شود اظهار داشت: سعی داریم با یک روند منطقی بودجه سال ۹۴ را ببندیم.

وی، افزود: قائم شهر جزء کلان شهرهای استان مازندران محسوب می شود و بنابراین تصمیم گرفتیم با یک نگاه تعمیم یافته، بودجه این کلان شهرها را بررسی کنیم و هماهنگ با آنها بودجه را ببندیم.

احمدی، با بیان اینکه فاصله های زیاد و معنی داری بین آیتم های بودجه ای، بین قائم شهر نسبت به سرفصل درآمدی شهرهای دیگر وجود داشت تصریح کرد: در بعضی از آیتم ها مانند صنوف و تعرفه پزشکان نیز کمترین تعرفه را به لحاظ درآمدی اعمال کردیم.

عضو شورای اسلامی قائم شهر اظهار داشت: در بحثصنوف، اختلافمان با شهرهای دیگر زیاد است و نه تنها افزایشی در این بخش نداشتیم بلکه با یک نرخ تثبیت شده پیش رفتیم که در سال ۹۴ افزایش خواهد داشت.

احمدی، با اشاره به اینکه نسبت به چهار کلان شهر دیگر، تعرفه های ما کاهش یافت خاطر نشان کرد: سعی شد آنچه سرانه عمومی محسوب می شود و به همه مردم بر می گردد با توجه به تورم، نسبت به شهرهای دیگر کمترین افزایش را داشته باشد.

وی، از کاهش ۴۰ درصدی افزایش عوارض در بودجه ۹۴ قائم شهر خبر داد و گفت: در مجموع نسبت به شهرهای دیگر هنوز پایین تر است و با توجه به سیاست های کلان کشور باید رابطه منطقی ایجاد نماییم.

عضو شورای شهر قائم شهر افزود: در حوزه خدمات شهری مانند زباله هم افزایش چندانی نداریم هرچند باید سالانه ۷ میلیارد تومان پرداخت عوارض زباله داشته باشیم، اما کمتر از سه میلیارد تومان از این محل درامد عاید شهرداری می شود.

احمدی، در پایان گفت: عوارض شهری در سال ۹۴، در مجموع افزایش پیدا کرد اما در قیاس با شهرهای دیگر کاهش داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز