خبرگزاری کار ایران

توسط اتاق تعاون ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

اولین بازدید نظارتی مشترک از اتاق تعاون استان قزوین صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۶۷

دبیر اتاق تعاون استان قزوین گفت: در مجموع کشور هم‌افزایی و ارتباط مثبت بین اتاق تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قزوین زبانزد است و در همین راستا اولین بازدید مشترک نظارتی در سطح ملی از اتاق قزوین صورت گرفت و نتایج مثبتی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی عادلی‌فر در جلسه هیأت رئیسه اتاق تعاون استان که صبح امروز در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به ارتقای کیفیت در کالاهای تولید شده گفت: شاه کلید این موضوع نرخ و قیمت است، اگر قیمت‌ها بین المللی باشد رقابت سالم ایجاد می‌شود و کیفیت‌ها افزایش می‌یابد.

دبیر اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: البته در برخی موارد هم کالاهای ارزان‌تر همچنان مشتری خود را دارد؛ در این موارد باید توجه داشت که کیفیت باید در درجه نخست اهمیت قرار گیرد.

وی سپس با اشاره به بازدید مشترک نظارتی اتاق ایران و وزارتخانه از اتاق تعاون استان قزوین عنوان کرد: اتاق ایران و وزارتخانه برای بررسی روابط اتاق‌های تعاون با اداره تعاون بازدید از اتاق‌ها را کلید زده و قزوین اولین استانی بود که این اتفاق در آن رقم خورد.

این عضو اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: حضور مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در کنار مسئولین اتاق تعاون ایران اتفاق مثبتی بود و بازخورد خوبی را به همراه داشت.

در این جلسه هر یک از اعضای هیأت رئیسه دغدغه‌های خود در حوزه تعاونی‌ها را مطرح کردند و موضوعات مختلف ازجمله ارتقای تعاونی‌های مصرف، شبکه سازی و ارتباط آن‌ها با تعاونی‌های تولید و تجمیع تعاونی‌ها مطرح شد.

همچنین موضوعات مختلفی که در کار گروه‌های استانی طرح شده بود مطرح شد که وضعیت نانوایان، مسکن و ضرورت ارتقای کیفیت کالا و خدمات ازجمله آن‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز