خبرگزاری کار ایران

10 کاراته‌کای قزوینی در رقابت برترین برترین‌های ایران حضور می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۳۰

در رقابت‌های برترین برترین‌های کاراته که در استان یزد برگزار می‌شود 10 ورزشکار از استان قزوین حضور خواهند داشت و برای راه‌یابی به اردوی تیم ملی با حریفان رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین رقابت‌های برترین برترین‌های ایران کاراته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال پسران و دختران با حضور 8 نفر برتر رنکینگ لیگ کاراته وان ایران، مقام آوران مرحله سوم لیگ کاراته وان زنجان (در صورت عدم حضور در جمع نفرات برتر رنکینگ) و مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان 2021  در استان یزد برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در روزهای 3 و 4 شهریور ماه برگزار می‌شود و دو نفر برتر هر وزن راهی اردو‌های تیم ملی رده‌های سنی پایه خواهند شد.

در این رقابت‌ها 4 ورزشکار در بخش پسران و 6 ورزشکار در بخش دختران از استان قزوین حضور دارند.

در کومیته پسران نوجوان وزن مثبت 70 محمد مهدی میرزایی، در پسران جوانان وزن مثبت 76 امیرمحمد آدینه، در پسران جوانان وزن منفی 55 علی زینلی و در پسران زیر 21 سال منفی 75 حسین اسماعیلی برای راه یابی به تیم ملی با حریفان رقابت می‌کنند.

در بخش کومیته دختران نوجوانان منفی 47 سیده آناهیتا بابایی، در وزن منفی 53 سپیده نعل بندی و در وزن منفی 54 مهسا عسگری از استان قزوین حضور دارند.

در کومیته دختران زیر 21 سال وزن منفی 50 محدثه غلامحسینی و در وزن منفی 61 فاطمه فلاح مرسلی حضور دارند.

در کومیته دختران جوانان وزن منفی 59 هم معصومه ملکی از استان قزوین حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز