خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت کار در گیلان؛

در تلاش هستیم تا فاصله مردم و مسئولان در سفرهای استانی برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۱۷

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت کار در گیلان گفت: در تلاش هستیم تا فاصله مردم و مسئولان در سفرهای استانی برداشته شود.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر ریاست جمهوری ایران به گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: متاسفانه کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و در این شرایط هم از درون دچار یکسری از مفاسد اقتصادی شدیم که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و هم از بیرون  دشمنان خارجی با تمام توان تلاش کردند تا با فشار اقتصادی مقاومت مردم ایران را از بین ببرند.

مهری دارستانی افزود: اتفاقی که در دولت انقلابی در قالب دیدارهایی که در سفرهای استانی شکل می گیرد بر مبنای رسیدگی به درد های معیشتی مردم است تا مسئولان از نزدیک در جریان دردهای مردم قرار گیرند.

وی بیان داشت: شرایط زندگی مردم ما بعد از چهل سال انقلاب اسلامی متاسفانه به گونه‌ای نیست که ما بخواهیم به آن افتخار کنیم و اگر ما با شعار دولت انقلابی سر کار آمده ایم وظیفه ما این است تا واقعاً دولت را به سمتی ببریم که شرایط زندگی و معیشت مردم در خور نظام جمهوری اسلامی ایران با همه مبانی عقیدتی و متعالی اش باشد، که در حال حاضر دیده نمی شود.

مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مردم ما در شرایط کنونی درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری فراوان هستند افزود؛ ما هم در تلاش هستیم تا ارتباط خود را به صورت مستقیم با مردم برقرار کنیم تا فاصله بین مردم و دولت احساس نشود.

وی در ادامه تصریح کرد که مسئول یعنی مورد سوال و کسی که خود را باید در معرض مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان قرار دهد و همه مسئولان مخصوصاً مدیران وزارت کار خود را پاسخگو مردم می دانند.

وی افزود؛ مشکلات مربوط به تعاونی ها، پرداخت تسهیلات، بیمه، مسکن و مقوله مهم اشتغال و همچنین سایر مواردی که مربوط به حیطه کاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است که بخش عظیمی از رسیدگی به این نیازهای مردم در این وزارتخانه تعریف می گردد و مسئولان وزارت کار خود را موظف می داند تا در سفرهای استانی با تمام قوا در جهت رسیدگی به این مشکلات ورود کرده و تلاش کنند تا درصدد مرتفع کردن آن برآیند.

وی با بیان اینکه در مدت گذشته با توجه به سفرهای استانی شکل گرفته کارگروه‌های ویژه‌ای در سطح وزارتخانه برای احصا و رسیدگی به مشکلات مردم تشکیل گردیده که از جمله آن معاونت اشتغال وزارت کار است، افزود؛ پس از هر سفر استانی این کارگروه وارد آن استان شده و به صورت تخصصی و دقیق موضوعات مختلف در حوزه های اشتغال و معیشت و سایر موارد مربوط به آن استان رسیدگی و پس از بررسی در کمیته تخصصی شکل گرفته در وزارتخانه، طرح و برنامه لازم جهت اجرایی شدن مصوبات انجام خواهد پذیرفت.

این مسئول تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این حوزه درصدد هستیم تا بتوانیم به آرامی مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را برطرف کنیم.

وی بیان داشت؛ مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی را نیز در ذیل سازمان بهزیستی در دست رسیدگی و پیگیری داریم در تلاش هستیم تا بتوانیم رفاه اجتماعی را در سطح کشور شکل دهیم.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در تمامی سفرهای استانی چهار معاون وزیر به همراه مدیران ستادی راساً در استانها حضور پیدا کرده و با اختیار تام از مقام وزارت دستورات لازم را در دیدارهای مردمی در حوزه های گوناگون صادر می کنند.

وی با بیان اینکه تا به این ساعت بیش از ۱۵۰ نفر به میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان مراجعه کرده اند که این میز خدمت تا غروب فردا نیز ادامه دار بوده و بیشترین مراجعات در حوزه معیشت و دریافت تسهیلات بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز