خبرگزاری کار ایران

فراگیری بیش از ۷ هزار نفر از شهروندان گرگانی در آموزش ایمنی زمان آتش سوزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۴۲

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: درسالجاری بیش از ۷ هزار شهروند گرگانی آموزش ایمنی در زمان وقوع آتش را فراگرفته اند و بیشترین دلیل آتش سوزی منازل مربوط به نقص سیستم برق منازل بوده است.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی‌الرضا صفوی در جمع  خبرنگاران اظهارکرد: درحال حاضر آتش نشانی گرگان ۱۲۲ نیرو دارد که به ازای هر دو هزار و ۵۰۰ نفر به یک نیروی آتش نشان نیاز است وبا کمبود ۶۰ آتش نشان در این شهر مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بودجه آتش‌نشانی گرگان درسال جاری به ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیدکه نسبت به سال گذشته ۱۴ برابر افزایش یافت و حدود ۱۰ میلیارد تومان از این بودجه صرف خرید تجهیزات آتش‌نشانی خواهد شد.

صفوی بیان کرد: حریق گندمزار ۴۰ مورد،  گرفتارشدن در آسانسور با ۲۹۵ مورد، حریق علفزار ۲۸۳ مورد و آتش‌سوزی منزل با ۲۹ مورد و.... خدمات ارائه شده آتش نشانان گرگان بوده است.

وی افزود: در سالجاری بیش از ۷ هزار نفراز شهروند گرگانی آموزش ایمنی در زمان وقوع آتش را فراگرفته اند که از این تعداد ۲۹۳ نفر در بانک ها، ۲ هزار و ۲۳۸ نفر در ادارات، هزار نفر در نیروهای نظامی، هزار و ۳۰۷ نفر در مساجد، ۴۹۹ نفر آتش نشان داوطلب،  ۴۳۸ نفر در بیمارستان ها و ... آموزش دیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز