خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان خبر داد ؛

جان باختن یک مرد در حادثه آتش سوزی منزلی در گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۲۳

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در شهر گرگان یک مرد جان باخت.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری اظهارکرد: حوالی ساعت 22 شب یک مورد حریق منزل مسکونی در فلسفی یکم به سامانه 125 گزارش داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی گرگان یک تیم عملیاتی از ایستگاه سه و با توجه به گستردگی حریق و تماس های فراوان شهروندان دو تیم کمکی دیگر از ایستگاه های شماره یک و دو به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود : حریق از یکدستگاه منزل مسکونی در فلسفی یکم آغاز گردیده و با توجه به مجاورت پشت بام های منازل به یکدیگر به پشت بام سه واحد مسکونی دیگر سرایت می کند ، تیمهای عملیاتی در محل حریق بلافاصله اقدام به عملیات جستجو و نجات و همزمان عملیات اطفاء حریق را نیز آغاز می نمایند . 

صفری افزود : متاسفانه در جریان این حادثه پیرمردی که ظاهراً مالک منزلی بوده که حریق از آنجا آغاز شده و گرفتار شعله های آتش می شود و فوت می کند که با پایان عملیات جنازه از منزل خارج و تحویل عوامل نیروی انتظامی می شود .

 

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: علت حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز