خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان:

تصادف اتوبوس با کامیون یک فوتی و ۷ مصدوم بر جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۴۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: تصادف اتوبوس با کامیون یک فوتی و ۷ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری  اظهارکرد:  در حدود ساعت 18:35 با تماس پلیس راه با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس و کامیون بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه در جاده کردکوی به گرگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از بابل به سمت مشهد در حرکت بوده، به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو به عقب کامیون در حال حرکت برخورد می کند. 

وی افزود: تیم عملیاتی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز کرد و بوسیله تجهیزات مخصوص نجات مصدومین حادثه را از لاشه اتوبوس خارج می کنند .

صفری ادامه داد : متاسفانه این حادثه به علت شدت برخورد یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در برداشته که همگی جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس می شوند .به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری  اظهارکرد:  در حدود ساعت 18:35 با تماس پلیس راه با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس و کامیون بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه در جاده کردکوی به گرگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از بابل به سمت مشهد در حرکت بوده ، به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو به عقب کامیون در حال حرکت برخورد می کند. 

وی افزود: تیم عملیاتی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز نمود و بوسیله تجهیزات مخصوص نجات مصدومین حادثه را از لاشه اتوبوس خارج می کنند.

صفری ادامه داد: متاسفانه این حادثه به علت شدت برخورد یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در برداشته که همگی جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس می شوند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز