خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان:

افراد محبوس شده درآتش سوزی یک مجتمع پزشکی نجات پیدا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۴۹۶

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: بر اثر آتش سوزی یک مجتمع پزشکی در خیابان عدالت گرگان چندین نفر در ساختمان محبوس شدند و با کمک آتش نشان ها نجات یافتند.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری اظهارکرد: ساعت 13:46 دقیقه امروز شنبه در تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ یک مورد آتش سوزی و محبوس شدن حاضرین در یک مجتمع پزشکی در عدالت بیست و یکم گزارش شد. 

صفری افزود: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق و نجات ایستگاه های شماره دو، سه و یک نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: با حضور تیم‌های عملیاتی در محل و پس از ارزیابی صحنه، مشخص شد حریق از پارکینگ با تعداد بالای خودروی پارک شده در مجتمع بدلیل آتش سوزی یکدستگاه خودرو که نشتی بنزین داشته و دچار حریق می شود آغاز شد و با توجه به انتشار دود و محبوسی افراد در ساختمان همزمان عملیات اطفاءحریق، تهویه و جست و جو جهت دسترسی به افراد محبوس شده در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت.

صفری یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع و تلاش تیم‌های عملیاتی حریق از سرایت حریق به سایر خودروها جلوگیری بعمل آمد و حریق اطفاء، و تمامی افراد محبوس شده در مجتمع به سلامت از ساختمان خارج شدند و علت دقیق بروز این حادثه توسط تیم کارشناسی سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت آتش سوزی در پارکینگ نسبت به خروج خودروها مدیریت نمایند تا با خروج خودروها درورودی پارکینگ مسیر بسته نشود و حتما ساکنین مجتمع نسبت به اهمیت و نقس بسزای نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق در پیشگیری و کاهش خسارت آگاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز