خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد؛

10 میلیارد به سند توسعه ورزش تخصیص یافت/ اتفاقات خوب فوتبالی یزد در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۳۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به بهره برداری از ۱۳ طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت گفت: در سال جاری 10 میلیارد تومان به سند توسعه ورزش استان تخصیص یافت.

به گزارش ایلنا از یزد، علیرضا پورسلمان با اشاره به سیاست‌ها و راهبردهای این اداره کل  در دوره جدید اظهار داشت: نقش اداره کل باید به عنوان نقش راهبری و هدایتگری هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جونان باشد و تلاش کردیم شورای ورزش استان به صورت فعال با حضور همه دستگاه‌های فعال در حوزه ورزش و جوانان با مشارکت در این بخش نقش آفرینی مناسبی داشته باشند.

وی موضوع مهم دیگر را نظام فرهنگ‌سازی و نشاط آفرینی در حوزه ورزش بیان کرد و افزود: نقش‌آفرینی جوانان در حوزه‌هایی که باید حضور موثر داشته باشند با سمن‌ها و کارگاه‌ها در قالب طرح‌های ابلاغی و ارائه شده از سوی خود سمن‌ها را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه طیف سنی ورزش از کودکی تا سالمندی را در برمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: در واقع اداره کل ورزش و جوانان نیستیم بلکه اداره کل زیرساخت ورزش و جوانان محسوب می‌شویم چرا که موظف به ایجاد زیرساختها در این حوزه‌ها هستیم و باید بر آنها نظارت نیز داشته باشیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان ۱۰۰ درصد بودجه ابلاغی کشور و وزرات نفت را جذب کرده که بیانگر فعالیت مستمر این اداره کل است و در نظر داریم به مناسبت هفته دولت ۱۳ طرح ورزشی در استان را با مجموع اعتبار ۱۱ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی از اختصاص سه میلیارد تومان بودجه امسال سفر ریاست جمهوری به ورزشگاه بزرگ یزد خبر داد و گفت: امیدواریم با تدوین طرح جامع این ورزشگاه شاهد تکمیل سایر بخش‌های این مجموعه باشیم، ضمن اینکه به زودی یک استادیوم ویژه بانوان در این مجموعه نیز در دستور کار خواهیم داشت.

پورسلمان با بیان اینکه اتفاقات خوب فوتبالی در راه استان یزد است، گفت: امسال علاوه بر حضور نماینده استان در لیگ یک و تلاش بر استفاده از ظرفیتهای بومی استان در این تیم، در لیگ دسته دو فوتبال نیز به صورت کاملاً یزدی تیم‌داری خواهیم کرد و از یزدی‌ها می‌خواهیم برای تست‌های شهید قندی اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: یزد در لیگ دسته سه فوتبال نیز تیم‌داری می‌کند و تماشاگران نیز باید با فرهنگ اصیل یزدی در بازیها حضور یابند و با جدیت با بداخلاقی‌ تماشاگران برخورد خواهیم کرد و حتی اگر مجبور شویم بازی را بدون تماشاگر برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز